Op deze pagina vind je informatie over de Aurora Patina klantenservice. Wij hebben een lijst samengesteld met de meest voorkomende vragen over bestellen, verzenden, retourneren en betalen. Je vindt de vragen en antwoorden onder het contact formulier. Mocht je toch nog vragen hebben na het doorlezen van onderstaande antwoorden, neem dan gerust contact met ons op via [email protected] of ons klantenservice telefoonnummer.
Aurora Patina is gecertificeerd lid van Thuiswinkel Waarborg.
Het versturen en verzamelen van reviews wordt voor ons verzorgd door Kiyoh, in samenwerking met het keurmerk Thuiswinkelwaarborg. Kiyoh controleert alle reviews op echtheid. Alleen klanten die bij ons daadwerkelijk een bestelling hebben afgerond ontvangen van Kiyoh een verzoek om een beoordeling te plaatsten. De beoordelingen zijn geheel vrijwillig en er worden geen beloningen aangeboden voor het schrijven van een review. Je kunt meer lezen over het reviewbeleid van Kiyoh op de informatiepagina voor consumenten van de Kiyoh website: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/
Thuiswinkel Waarborg toetst bedrijf en onze webshop jaarlijks uitgebreid op het gebied van wet- en regelgeving, veiligheid en financiële stabiliteit. Zo weet je zeker dat je zaken doet met een betrouwbare webwinkel. Aan het logo zie je dat wij door Thuiswinkel Waarborg zijn gecertificeerd. Alleen gecertificeerde webshops mogen het Thuiswinkel Waarborg logo voeren.
Onze winkel voldoet aan alle moderne eisen die aan online winkelen gesteld mogen worden. Je kunt veilig betalen met iDeal, PayPal, Creditcard of overboeking. Je kunt zelfs kiezen om achteraf te betalen met Riverty. Wij gaan zorgvuldig om met je gegevens, deze worden alléén voor verzend en klantenservice doeleinden gebruikt. Eventueel verzamelde gegevens voor een account bij ons zijn strikt privé en worden onder geen beding ter inzage aan derden gegeven.
Ja, dat is geen enkel probleem. Sieraden zijn heel persoonlijk. Daarom kun je tot twee weken na ontvangst zonder opgaaf van redenen de bestelling of onderdelen daarvan retour zenden. Je krijgt dan het volledige aankoop bedrag terug gestort. Je leest daar meer over op de pagina 'Verzenden & retouren'
Wij lossen het graag zo snel mogelijk met je op. Het beste is om direct contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen kijken naar een geschikte oplossing. Wil je daarna toch nog graag de klachtenprocedure starten? Dat kan natuurlijk. Aurora Patina werkt volgens de klachtenregeling van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. We ontvangen je klacht dan graag schriftelijk via e-mail aan [email protected] of via de reguliere post aan Aurora Patina t.a.v. Klachtenafhandeling, Boonestaakstraat 14, 1336 AP te Almere. We zullen alle klachten z.s.m in behandeling nemen en binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie geven. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Plaats het artikel dat je wilt bestellen in je winkelwagentje door op de knop 'In winkelwagen' te klikken. Je vindt deze knop op elke artikelpagina als er voldoende voorraad is. Op het volgende scherm dat je wordt aangeboden klik je vervolgens op 'Bestelling afronden'. Je komt dat op de pagina genaamd 'Mijn winkelwagen'. Daar vind je een overzicht van alle artikelen die zich in je winkelwagentje bevinden en kun je een cadeau- of kortingcode invoeren.
Ben je tevreden met de inhoud van je winkelwagen dan klik je op de knop 'Bestelling afronden'. Op de volgende pagina voer je je naam en adres gegevens in. Ook kun je hier eventueel onder aan de pagina een ander verzend adres invullen. Controleer alle gegevens goed. Heb je alles goed ingevuld klik dan op de knop 'Volgende stap'.
Op de volgende pagina kies je voor een verzendmethode. Klik na je keuze op de knop 'Volgende stap'.
Je komt dan op de pagina 'Kies een betaalmethode'. Hier selecteer je met welke betaalmethode je de bestelling wilt betalen. Heb je een betaalmethode geselecteerd klik je op de knop 'Volgende stap'.
Op de laatste pagina kun je de inhoud van je bestelling nogmaals controleren. Ben je tevreden en heb je alles goed ingevuld dan dien je de algemene voorwaarden te accepteren door een vinkje te plaatsen bij 'Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en heb mijn bestelling en gegevens gecontroleerd.' Daarna kun je op de knop 'Nu kopen' klikken en is je bestelling voltooid met een koopovereenkomst.
Je wordt via email op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Bijvoorbeeld als je betaling geslaagd is, de bestelling in behandeling is genomen en als de bestelling verzonden is. Je kunt ook te alle tijde de status van je bestelling volgen door in te loggen op je account bij Aurora Patina als je dat aangemaakt hebt. Bij het account vindt je alle gegevens van je bestellingen onder het tabblad 'Mijn bestellingen'.
In Nederland kun je betalen met iDEAL, PayPal, Visa Mastercard, Maestro, Google Pay of achteraf betalen met Riverty en vooraf overmaken via een bankoverschrijving. Woon je in België dan kun je betalen met PayPal, Visa Mastercard, Maestro, Google Pay en overschrijving via bank maar ook met Bancontact/Mister Cash en Riverty. Voor het gebruik van Riverty in zowel Nederland als België worden geen kosten in rekening gebracht. Ten slotte is betalen bij Aurora Patina mogelijk met Sofortbanking, Giropay en Mybank. Voor meer informatie over betalingsmogelijkheden verwijzen wij je graag naar de pagina 'Betaalmethoden'.
Heb je géén account bij ons? Bel dan onze klantenservice of stuur een mailtje naar [email protected].
Heb je wél een account aangemaakt dan kun je ten alle tijde alsnog betalen om de bestelling te voltooien. Dit gaat als volgt:
1. Bent je nog niet ingelogd? Log in op je account bij Aurora Patina. Dat kan bovenin de website.
2. Als je bent ingelogd klik je op 'Mijn account' waarna je op het dashboard van je account terecht komt.
3. Onder je account gegevens vind je een tabel met recente orders. je zoekt de order waarbij de status vermeld: 'Wacht op betaling'.
4. Klik op 'Bekijken' dat achter de order staat. Je komt nu terecht bij de bestelgegevens van de nog te betalen order.
5. Op de pagina vind je onder 'Betaling' een link naar 'Nu betalen'.
6. Klik op 'Nu betalen' om het betaalproces te hervatten.
Als je gekozen heeft om per bankoverschrijving te betalen ontvang je van ons per email een order bevestiging met daarin het factuur bedrag en de bankgegevens van Aurora Patina. Deze email ontvang je op het email adres dat je aan ons hebt doorgegeven bij de bestelling. je kunt met behulp van deze gegevens de betaling zelf in orde maken. Wij versturen je bestelling zodra wij de betaling hebben mogen ontvangen. Hou er rekening mee dat hierdoor de leveringstijd wat langer is dan normaal. Je vindt onze bankgegevens ook op de pagina 'Bedrijfsgegevens'.
Voor bestellingen binnen Nederland met een totaalbedrag onder de €50 betaal je €2,95 voor standaard verzenden. Bij bestellingen met een totaalbedrag boven de €50 is standaard verzenden binnen Nederland gratis. Voor een verzending met Track & Trace die door de brievenbus past rekenen wij een tarief van €4,15. Pakket verzending binnen Nederland kost €6,95. Deze kosten worden automatisch bij je bestelling berekend. Je ziet vanzelf of je voor gratis verzending in aanmerking komt in je winkelwagentje.
Voor België geld een standaard verzend tarief van €5,95 voor verzending in een brievenbusdoosje zonder track en trace, en €11,95 voor pakketzending. Alle kosten worden duidelijk vermeld en doorberekend bij het kiezen van een verzendmethode bij het afrekenen. Voor meer informatie over verzenden verwijzen wij je graag naar onze pagina Verzenden.
Bij het bestellen kun je zelf de door jou gewenste verzendmethode kiezen. Je hebt voor Nederland de keuze uit Standaard verzending, Track&Trace en Aangetekend. Voor België kun je kiezen uit levering per pakket en verzending in brievenbusdoosje zonder Track&Trace.
Normaal moet je rekenen op een leveringstijd binnen Nederland van 1 tot 2 dagen nadat wij je bestelling hebben ontvangen, met uitzondering van vooruitbetaling per bank, dan geldt deze levertijd vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Je krijgt van ons automatisch bericht als wij je bankbetaling binnen hebben. Let er op dat tijdens de feestdagen de levertijden kunnen oplopen tot 5 werkdagen door drukte bij de bezorgdiensten.
Leveringen naar België duren in de regel 3 tot 5 werkdagen.
Als je op vrijdag na 14.00 uur of in het weekend besteld, kunnen wij pas op de eerstvolgende maandag pakketten aanbieden aan PostNL. Hou er dan ook rekening mee dat je bestelling pas vanaf dinsdag bij je in de brievenbus ligt
Dat kan natuurlijk! Je hebt recht op een wettelijk vastgelegde 14 dagen bedenktijd na ontvangst bij al je online aankopen, niet alleen bij ons. Voor meer informatie over het retourneren van bestellingen verwijzen wij u graag naar onze pagina Verzenden en retourneren.
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
RegistrerenJe hebt momenteel geen artikelen in je winkelwagen